tisdag 15 november 2016

Leverans från Scrapbruket

Har just fått hem min order från Scrapbruket. Åh vad jag diggar denna affär. Snabba leveranser och ett jättesortiment. Det jag verkligen behövde var nya rundlar till mini ink blending tool och så hade jag kommit på att det skulle vara bara att ha två handtag till så man slipper hålla på att byta så ofta mellan rundlarna när man byter färg. Sedan så smög det ju med lite extra grejor ned då...;
Scraphaul Scrapbruket

Det blev;
  • Mini ink blending tool med en extra paket med rundlar
  • Några nya Distress Inks i färgerna Broken china, Rusty hinge, Gathered twigs och Victorian velvet.
  • Spectrum Noir clear shimmer pen (denna har jag velat ha länge!)
  • 3 embossing-foldrar
  • Stiched Christmas tree die
  • Stacking stars dies
  • Pointsetta dies

Funderar anågende julstjärnorna. Ser att den kommer att skära ut runt om men funderar på mönstret i mitten... Undrar om det blir embossat med en gång eller om man måste köra det separat...? Nåja, bara att testa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar