tisdag 3 januari 2017

Cat and elephant stacks from Art Impressions

I höstas köpte jag två söta stämplar från Art Impressions, elephant stacks och cat stacks. Äntligen så har jag fått lite tid att leka med dessa.
Art Impressions elephant and cat stacks
Tycker det är helt underbart söta. De är dock en utmaning för mig att färglägga som inte är så duktig på färgläggning.

Jag stämplade dem på vattenfärgspapper och har här använt vattenfärgspennor och pensel för att måla dessa. Korten är sedan skurna med en Lawn Fawn stiched rectangle die och monterade på kortbaser i brunt (craft cardstock).

Färdiga kort med stämplarna

Älskar hälsningarna också; "Tons of fun coming your way" och "A meowtain of fun on your purrfect day!.

Jag tycker dock det är en liten utmaning att placera dessa på ett kort ihop med andra element (mönsterpapper, färglägga extra i bakgrunden etc). Letar mer inspiration för nästa omgång på Pinterest!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar